.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت
محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن بود.

به گزارش شمال به نقل از تابناک، پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین بازیکن سال کیست ؟ ۱- دژاگه ۲- رحمتی ۳- نویدکیا . در این نظرسنجی، نزدیک ۵۷ درصد دژاگه را انتخاب کردند، نزدیک ۳۶ درصد به رحمتی رأی دادند و مابقی، ۷ درصد دیگر نویدکیا را برگزیدند.

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، مثل روال گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر پرداخت.

مسعود مرادی کارشناس حضوری ۹۰ بود که طبق معمول بقیه کارشناسان داوری همه صحنه های مشکوک را خود جوش صحیح اعلام کرد! البته این قضیه ربطی به ناظر داوری و غیره شاید نداشته باشد ؟ معلوم نیست چرا از این همه کارشناسان خبره داوری که وابستگی به کمیته انضباطی ندارند، استفاده نمی شود! البته برای این که حرف و حدیثی نباشد به حرکات غیر موزون قهرمانی اشاره کرد و گفت : يک داور فقط بايد اخطارهايش به بازيکنان تصميماتش درباره صحنه هاي بازي نشان دهد و از حرکات سر و صورت و دست و حتي حرف زدن نبايد استفاده کند.

فردوسی پور :کارهای قهرمانی واقعا ترسناک است!

او کارهایی می کند که وحشتناک است.البته قبلا هم کمیته داوران به او تذکر داده است اما قهرمانی باز هم کارهایش را تکرار می کند.» - فردوسی پور در نود:کارهای قهرمانی واقعا ترسناک است!

هرمانی طوری با بازیکنان برخورد می کند(با عصبانیت به سمت آنها می رود و همیشه از بازیکنان طلب کار است) که همیشه اسباب اعتراض آنها را به همراه داشته است.او در بازی پرسپولیس و راه آهن بارها برخوردهایی مشابه را انجام داد تا امشب و در برنامه نود سوژه عادل فردوسی پور شود.مجری برنامه نود در شروع برنامه اش خطاب به مسعود مرادی که کارشناس داوری بود گفت:«شما از قهرمانی با آن حرکاتش نترسیدید؟او کارهایی می کند که وحشتناک است.البته قبلا هم کمیته داوران به او تذکر داده است اما قهرمانی باز هم کارهایش را تکرار می کند.

کارگران ذوب آهن: عرق می ریزیم و پول بازیکنان را می دهیم

درحاشيه بازي ذوب آهن و پرسپوليس در جام حذفي دوربين برنامه نود در اقدامي جالب به كارخانه ذوب آهن در اصفهان رفت تا از زاويه اي ديگر اين بازي را مورد بررسي قرار دهد و با كارگران زحمتكش اين كارخانه در مورد اين بازي به گفتگو پرداخت،

گزارشگر برنامه ۹۰ در اقدامی جالب پیش از بازی ذوب آهن و پرسپولیس به کارخانه ذوب آهن رفت و با کارگران این کارخانه به گفت و گو نشست.

آنها اعلام کردند علاقه بسیاری به تیم ذوب آهن دارند و حتی حاضرند سه شیفت کار کنند اما این تیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و این در حالی است که ذوب آهن در خط سقوط به لیگ دسته اول قرار دارد.

در این بین حرف یکی از کارگران معنای زیادی داشت.او مخاطبش محمد رضا خلعتبری بود که گفت:«سال گذشته آقای خلعتبری به کارخانه آمد و از اینجا بازدید کرد.او دید که ما اینجا چه گرمای زیادی را تحمل می کنیم و چطور پول در می آوریم اما در پایان فصل خودش به خاطر پول رفت.ما عرق می ریزیم و پول بازیکنان از کارخانه تامین می شود.من می گویم که پول ذوب آهن حرمت دارد و بازیکنان هم باید مثل ما زحمت بکشند

برخی از کارگران نیز انتقادهایی در مورد مبالع دریافتی بازیکنان بی کیفیت و کم سن و سال مطرح کردند.

مسئولان کارخانه تاکید کردند کارگرانی که برای تشویق ذوب آهن به ورزشگاه می روند اضافه کاری نمی گیرند و تنها بین آنها قرعه کشی انجام می شود و برنده ها از سوی باشگاه جایزه دریافت می کنند.

در گزارش برنامه اما مشخص شد که به کارگران اضافه کاری تعلق می گیرد که البته مجری ۹۰ معتقد بود به خاطر زحمات طاقت فرسای آنها پرداخت اضافه کاری خالی از اشکل است.

قنبرزاده:با استقلال در آزادی بازی نمی کنیم

منصور قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت تهران دوشنبه شب مهمان تلفنی برنامه نود بود.او که روز یکشنبه از میزبانی تیمش مقابل استقلال در ورزشگاهی غیر از آزادی حرف زده بود یک بار دیگر تاکید کرد در دیدار مقابل آبی های پایتخت باید در ورزشگاه اختصاصی خودشان بازی کنند:«من قبلا هم این حرف را زده ام.ما ورزشگاه تختی را اجاره کرده ایم و حالا آنجا ورزشگاه اختصاصی ما است.بر خلاف اکباتان،این ورزشگاه در خارج از شهر قرار دارد و می تواند از بیست هزار هوادار هم پذیرایی کند.این حق باشگاه نفت است که دیدارهایش با استقلال و پرسپولیس در این زمین برگزار شود.

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که بهترین بازیکن سال کیست ؟ ۱- دژاگه ۲- رحمتی ۳- نویدکیا . در این نظرسنجی، نزدیک ۵۷ درصد دژاگه را انتخاب کردند، نزدیک ۳۶ درصد به رحمتی رأی دادند و مابقی، ۷ درصد دیگر نویدکیا را برگزیدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.